Sehari bersama tokoh landskap =)

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:08:00 AM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Kalau aku dah update, mesti ada story baik punya kan?

Hahaha. Poyo je lebih aku ni. Jom scroll ke bawah =D



Semalam aku pegi Petaling Jaya untuk bertemu dan beramah mesra dengan seseorang.

Siapa dia? Hehehe. Desmond Ho Lai Seng.

Who is he????

Dia ialah tokoh landskap yang berjaya di mata dunia.

Mana aku tau dia tokoh landskap? Mestilah aku tau! Kan aku pelajar landskap. Apa la korang ni...



Dalam perjalanan ke sana, aku terjumpa bangunan ni.

Ni la kali pertama aku jumpa bangunan ni. Tengok dari tingkap bas pun jadi la...



Sekarang, aku nak bagitau yang pakai topi tu la Desmond Ho.

Time ni, dia tengah "membebel" pasal landskap yang banyak dia usahakan.

Kebanyakan landskap yang di bina, semua cantik-cantik belaka.

Tetiba, aku teringin nak bekerja dengan dia. Mesti seronok!



Me and Sir Desmond Ho. Sorry tak nampak sangat. Banyak kali aku edit macam ni jugak rupanya.

Sedih...



Nampak banner website Terra Gardens? Di situlah officenya!

Kalau korang masuk, memang akan rasa tenang. Sebab first step korang masuk je, korang akan nampak hiasan dalam pejabatnya.



Eh, kenapa pulak ada UNITAR kat situ?

Hehehe. Act, bangunan Terra Gardens ni berhampiran dengan university yang Najwa Latif belajar.

Kalau aku dapat jumpa Najwa Latif.... confirm gembira tak terkata!

kbaii.





nota chumel: Wish me luck! Next Friday I've petanque tournament at Stadium Hang Jebat!





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel