Syawal Countdown...

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:05:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Syawal countdown....

Mula-mula macam terlebih happy sebab nak raya.

Mana taknya, kita raikan kemenangan orang Islam yang telah berpuasa selama sebulan.

Tapi, bila lecturer bagi assignment yang melambak.... aku dah jadi down nak beraya.

Plus, aku dapat cuti lebih disebabkan aku tak dapat peluang beraya tahun ni. Tapi, cuti lebih aku kena mintak kat Cik Zati a.k.a lecturer class aku.

Why? Cuti raya aku hanya seminggu. SEMINGGU je! Plus, abah pulak raya pertama sampai raya ketiga keje. Raya keempat pulak, sepatutnya aku balik Selondon a.k.a Selandar terpaksa dibatalkan.

Sedih tak? Tak sedih?! Lantak korang la. Hehehehe.

Bukan setakat aku dapat assignment yang banyak, malah aku dapat homework yang agak banyak kat rumah.

Rumah mesti makeover ya. Nama pun raya.

I wish to all Muslim, Happy Eidulfirtri. I'm sorry if I've do some mistake. Forgive me.

kbaii.




nota chumel: Tadi baru baca pasal sekolah yang MV Growl dijalankan. Sumpah menakutkan!





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel