We're buddyzz!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:01:00 AM



Assalamualaikum. Annyeonghaseyo. Konichiwa. Hello.

Comel tengok Sungmin. Ngee~~

Buddyz? Who my buddy?



Ta da!! Dialah buddy saya! Mrs. Cho aka Ana Yusnaine.

Kitorang lain-lain kelas. Persatuan yang berlainan. Kelab yang berlainan.

Cuma satu je tak ada kelainan pada kitorang.

K-POP!!! Kitorang sama-sama gila K-Pop. Terutama sekali, Super Junior.

Seriously, sebelum aku rapat dengan dia, Super Junior tu menyimpang jauh dari hidup aku. Lastly, SJ is not bad la jugak lepas aku tengok MV Mr. Simple berkali-kali. Siap download lagi MV tu.

Dia suka Cho Kyuhyun. Saya suka Lee Sungmin. KyuMin!!!

But, we're not couple like KyuMin couple okay!

Kenal dari masa form 1 cuma tak rapat je sebab lain-lain kelas. Naik form 2 baru kitorang rapat.

Ingat lagi masa form 2. Aku tawaf dengan dia 1 blok sebab nak tengok admire sendiri. Silly kan? But, kitorang have fun je.

Masa form 3, kawan aku merungut sebab aku tak layan dia asyik layan Ana. Serious, aku memang tahap kejam sampai aku tak layan Ana. But, dia tetap buddy aku. Tak pernah aku lupa.

Form 5, sharing about TVXQ, Super Junior, K-Pop, K-Drama and bla bla bla. Macam belangkas.

Jadi orang awam... still contact and sharing many secrets. Hehehe. Seronok sangat kawan dengan dia. Tak sombong. Baik. Chill. Funny. Taller than me. Soft spoken. Like me, nerdy, spectacle girl, sporting, K-Popers, Super Junior. LOL! Hahaha.

I still afraid if I'll forget her and other my friends. I hope we still friend, my buddy!

kbaii.



nota chumel: Saengil chuka hapnida Barbie SNSD!!!



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel