Happy 2013 ^^

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:03:00 PM




Annyeong haseyo.

heyy, dah masuk 2013? Okay, happy 2012 2013. Hehe.

so, apa azam korang aku tak tau. baik korang pendamkan. jangan bagitau aku. takut rahsia korang terbocor kat orang lain sebab aku bagitau. haha.

azam aku? hmm... azam lepas tak tercapai lagi. ehem... bukan tak tercapai but, almost then, sangkut kat tengah jalan. teruk kan?

azam sampingan? mestilah ada. but, shh... it's secret!

esok, hubae-hubae aku akan bersekolah. percaya tak, selama aku jadi penganggur terhormat ni, aku asyik perli adik aku yang akan bersekolah esok. padahal, aku sendiri rindu sekolah. oh, aku lupa, esok aku ke sekolah untuk siapkan fail pbsm. kesian aku jadi kuli setiausaha last year =='.

ha, perasan kan wajah baru blog aku? lagu baru, warna baru. yang penting, no pink colour lagi. why? saje je. tak de niat apa-apa pun. lagu, I'll Show You-Ailee. actually, aku sekarang minat gila dengan lagu tu plus, orangnya. video Heaven aku belum tengok lagi. ada masa aku tengok la.

stop here. will post another story next time. aku dah merepek panjang. betul tak? haha.

annyeong.




nota chumel: aku sakit tekak + selesema. sudah 3 hari aku sakit tekak + selesema =='




  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel