Having my evening with Her...

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:03:00 PM


Annyeong haseyo.

itik saya!!! Sandeul oppa chumel!

hehe. hari ni nak story pasal my lovely sis come to my house just now.

cepat je aku nak post kan? haha. suka la! jangan marah.

well, dia cakap kat aku she want come my house at 2 p.m. but, 2.45 p.m. baru dia datang. okay la kan. actually, aku kesian kat dia sebab her mom masuk hospital. aku berharap mak dia cepat sembuh dan boleh jaga dia dan adik dia. *nak menitis air mata* =p

sepanjang dia kat rumah aku, kitorang sharing story. macam-macam benda kami cerita. dari Golden Disk Award sampai ke anime yang kami tengok tadi. seriously, aku gembira gila! pernah sekali dia bagitau aku, kalau dia tak de, mesti aku happy. sebenarnya, aku selalu gembira depan member. even masalah aku besar gedabak mana pun aku tetap happy depan semua orang. itulah aku. Fatini pun pernah cakap kat aku yang aku ni asyik tersenyum je. aku shock dia cakap macam tu. aku bisik dalam hati, betul ke aku selalu senyum depan semua orang? I just let that question in my mind.

back to story. masa dia datang, aku tengah tengok Cucu Menantu. tetiba aku dengan bunyi gate and orang bagi salam. look at outside, it's her! aku betul-betul gembira! then, aku nampak bungkusan makanan ==' . aku cakap kat dia tak payah beli apa-apa dia beli juga. but, aku tak pernah kisah dengan bungkusan tu. asalkan dia ada depan aku, aku dah cukup gembira.

enter to my home, she put down her things and sit in front of me. then, dia buka bungkusan roti gardenia yang dia beli tadi. aku tanya dia, nak makan nasi ke tak? she said okay jugak. she said wanna rasa masakan aku. hehe. aku bukan pakar memasak pun. masak apa yang ada je. after aku isi nasi dengan lauk kat pinggan, aku kasi dia makan. aku suapkan dia makan. aku tau korang fikir lain kan? aku dah anggap dia macam adik aku sendiri. aku sendiri pun tak de adik perempuan. kitorang bergurau macam seorang kakak bergurau dengan adiknya.

lepas makan nasi, dia buka Rocky Strawberry flavour. tu la Rocky yang menggembirakan aku dulu. sebab dia kata aku pernah tengking dia. yup! pernah *sekarang baru ingat*. masa tu aku dah lambat nak kelas bio kalau tak salah aku. then, dia rembat pencil case aku. apa lagi, aku mengamuk la. kesian dia. back to story.berkali juga la dia ingatkan aku pasal cerita Rocky tu. hehe. kesian kat aku. ingatan lemah + teruk.

time makan Rocky tu, kiorang tengok anime jepun. actually, aku minat juga anime jepun. aku suka tengok City Hunter, Sergeant Keroro, K-ON! and Winter Sonata. tapi, yang paling aku suka, Winter Sonata. Cerita tu sangat romantik! seriously! then, aku alih channel favourite aku, Astro Hitz. tertengok la dia video FT Island, I Wish. Aku suka lagu tu! tengok Jaejin aku. OMG! jantung nak keluar! she also like that song. tengok muka Hongki tu... aish! chumel sangat! tapi, hati tetap kat Jaejin.

jam menunjukkan pukul 4.30 ptg. time to she go home. sedih. tapi, aku happy. thanks my star!

annyeong.




nota chumel: teringin nak pegi Golden Disk Award. My SuJu, FT Island, Ailee!!!



  • Share:

You Might Also Like

1 00 Budak Chumel