With them , I happy :)

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:58:00 PM

Assalamualaikum.....

Annyeong haseyo......

Sekejap... tengah susun ayat. HAHAHAHA^^






Okay, selamat kembali membace blog ni. Maaf la berhabuk sikit. Belum sapu lagi. Esok hari saya sapu ye. Eh, kita ade pantun untuk korang sebelum start cite (macam nak meminang je).

Hari-hari makin nasi,
Makan nasi dengan tempe,
Hari-hari datang gosip kat sini,
Tau bace tau la like.
Ha! kita ade cite. Yeah! Yeah! Hari ni kita nak cite sal berbuka tadi dengan my Pak Usu's family. Wah! Memang dasyat gila la buka dengan diorang. Mase diorang datang, aku tido cause aku tired gila kemas rumah yang dah jadi ape dah. Bila aku pon servis sekali. Hasilnya.....

Cantik ta aku susun bear n dwarf ni?


Memang cuaca waktu tu panas gila. Tapi, aku sabar dengan cuaca macam tu. Aku yang penat ni buley tertido sambil dengar lagu. Haish. Bangun je muke toya datang. Sampai kat kete pak usu aku, tengok cite Sekali Lagi yang tengah hangat tu. Wah! Adek Mia Sara! I like u! Oh, Lisa Surihani. I tabik u berlakon dalam cite tuh. Sesekali tu, aku main mesej dengan akak aku. Saje nak jeleskan dia. HAHAHA^^ u wish Nabila!

Sampai kat bazar ramadhan, pak usu aku kasi RM20! WTF! Selama ni aku pegi bazar, abah just bayarkan je. Kali ni, orang kasi duit, aku just beli sendiri je. Bestnya! Kasi RM20, beli sikit je. Berbaloi gila Cik Nabila ek! Beli nasi ambang, mee goreng n ayam percik. Berbaloi tak dengan gerai 50 1/2 meter je. HAHAHA^^ agak la. Then, mase beli tu, percaya tak yang kitorang jalan sendiri (mestilah takkan kaw jalan pakai tangan pulak. Tak ke pelik namenya?). Ye la. Maksud aku, kitorang jalan tanpa pak usu aku yang jauh ketinggalan tu. Sesampai kat gerai murtabak yang ter'famous' kat simpang ni je, my aunt dah panggil aku n adek aku. So, kitorang lepak la sane.

Sesudah membeli sume keperluan untuk buka, kitorang pon balek rumah. Sampai rumah, akulah antara orang yang paling busy. Why? Aku kemas meja makan, aku letak kuih kat pinggan. aku basuh tu, basuh ni (hoi! ayat tak ikhlas nampak!) . And the last, aku mandi pon nak dekat buka. Mujur aku mandi macam P. Ramlee. Hee~ bangga gile kau Nabila. Haa~ sempottttt. Wakaka^^ (maaf, ayat ni sengaja aku buat! Statement sengal!)

Lepas buka, aku lepak la kejap. Main dengan Zara n Mikhail. But, aku macam tak de mood nak main. So, aku just dok diam layan mesej. Hee~  tapi, bukan dengan pakwe ye. Hunny aku kat asrama. Then, Pak Usu n aunt aku datang, habes kecoh rumah aku dengan jeritan Mikhail. Wah~ aku tak buley tahan. Ade time tu, aku tunjuk gambar Yong Hwa. Then, she said hensem! Aku tunjuk lagi gambr Lee Min Ho tapi, sayang dia cakap tak hensem. Huu~ . Tapi, sempat jugak dia main dengan abah sebelum balik. Sayangnya, dia tak mau main dengan aku. Waa~ sedih!

Okay, dah mau masuk midnight. Esok nak bangun sahur. Papai. Tengok la pic dia ye. Wassalam.







  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel