Whatever la kau (!)

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:04:00 PM


Assalamualaikum.....

Chantek tak awex cun kat atas ni? Ahaks! Perasan lebey la kau pompuan! Ni yang aku tangkap semalam sebelum pegi skola. Whatever la. Eh, sedar tak? Ape dia? Lembab la korang ni. Dah hampir 2 minggu kita berpuasa. Sebelum tu, mintak ampun la selama beberapa kurun lamenya aku tinggalkan korang tanpa berita (ecehh). Ekceli, aku mengambil keputusan bengap ni sebab aku tengah exam. Nak post something macam.... alahai. Malasnya. Dulu mase mula-mula ade blog, rajin je nak cerita macam-macam. Sal pakwe la. Opsss. Sori. HAHA.

Hey, nak cite sal semalam. Semalam mase bertugas, happy sakan aku dengan si Syafiqa n Suhana. Kitorang just lepak n online je. Me? Same lorh. HAHA. Tapi, semalam aku n Syafiqa skodeng blog budak ni. Kalau rajin, join la site dia. Eh, tak bagi lagi aku dah merapu bagai. HAHA. Nah! Amek kau! sayafaiz.blogspot.com
. Gila la alu bace blog dia. Tapi, dia sampaikan mesej yang berkesan pada kita. Cuma kalau orang yang bace tu terasa, panadai-pandai la korang simpan dalam hati.

Then, semalam pegi bazar ramadhan. Like all people saw is friend. Ha! Brcerita mengenai friend la kan. Semalam memang aku jumpa ramai kengkawan la. Lame atau baru like a same. Then, terjumpa sorangbudak yang dulu aku hate dia gila-gila. Yesterday, aku jumpa dia.... dia makin tinggi. Yang penting lagi tinggi daripada aku. Sedihnya. Sedar jugak yang aku ni kemetot walaupon 1 inch. HAHA. Ayat bagai. Then, he smile at me also me smile at him. However, I still can't imagine how tall him. Waa~ rendah martabat aku (poyo!).

Okay. Selamat berpuasa korang. Ingat Jangan sekerat berpuasa tau. Assalamualaikum....

P/S : Perasan kan gambar yang aku letak tak ber'edit'. Ekceli, malas lorh. HAHA.

  • Share:

You Might Also Like

2 00 Budak Chumel