Bazar oh bazar .

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:41:00 PM

Assalamualaikum....

Hari ni first day ramadhan kan? Alamak! Adakah aku terlambat untuk mengucap salam ramadhan? Harap belum la ye. Okay, first ramadhan ni la aku sangkut. Why? Tak dapat puasa pada first ramadhan. Sedih siot! Tapi, nak buat macam mane dah dapat cuti, diam-diam sudah. Tak payah nak kecoh-kecoh.

Petang tadi mase nak beli makanan tuk buka, wah! mak cakap dengan kau nyah, panjang barisan gerai. Ramai betul nak promote gerai diorang sampai saket tekak pon ade. Aku yang jejalan dengan bapak aku n adek aku pon nak tergelak dengan jeritan peniaga tu (almaklum, tak de pengalaman dalam perniagaan. Budak sains pertanian dah ngaku).


Panjang la kot. Tapi, amek sebahagian je.


Gerai sikit punye panjang. Macam-macam juadah diorang niagakan. Ni je yang aku beli. Haish!



Wassalam.
Jangan marah ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel