Story Sunday Evening

By Nurul Nabilah Zakaria - 7:04:00 PM

Assalamualaikum....

HAHAHAHAHAHA^^ (tetibe gelak sensorang). Cite petang nih agak funny la jugak. Tapi, ade unsur kasih sayang tau (ayat poyo). Tadi petang pegi la pasar tani kat samepunk. Singgah kat geari makcik feveret akuh juat apam balik. Pelanggan tengah ramai. Of course la serabut otak anak dia nak handle. So, dengan IQ n daya ingatannya yang cukup kuat dia pon ingat la balik berapa pelanggan dia pesan tok apam balik. Sampai turn bapak aku........

My father      : apam balik RM3.
Anak makcik : ha! Pakcik ni nak RM3 apam balik.

Aku n kakak aku dengar pon terkejut.  Aku n kakak aku gelakkan sambil mengejek. Hahahaha^^. Bapak aku buat bodoh. Kitorang teruskan adegan tu tapi kejap je la. Memang muka bapak aku nampak tua tapi, hati dea masih muda yaww! Kata orang usia ta mengenal kita ni sape tapi, hati yang kenal sape kita yang sebenarnya. Okay that's all. Papai. Aku nak pi buka.

Cik nabila says : yeah! hari ni last ganti! esok buley rase masakan kakak ku! 

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel