Kerenah budak 4B

By Nurul Nabilah Zakaria - 7:06:00 PM

Assalamualaikum.....

Ape habaq? Harap sehat je la ye korang-korang sume. =D . Lame jugak aku tak update ye. Kalau dulu kerana mid year exam. Sekarang ni aku cume buley cakap yang busy buat sementara waktu. So, memang tak de kesempatan gile nak update blog ni. Today, aku nak cite kat korang sal kisah budak-budak 4B semasa kelas bio. Jom ikuti kisah den yang tak berapa menyeronokkan (agaknye la) .

Pada hari Khamis bersamaan 30/6/2011, kelas 4B mengadakan 1 experiment bagi subjek Biology. Korang pon tau kan bila belajar bio, experiment yang diingat sampai mati adalah bedah katak. Hehehe^^ budak bio dah membebel ni. Straight to the point. Memang gembira la budak-budak ni termasuk aku sekali. Mane tak nye kalau dah belajar bio, mesti la belajar macam-macam benda organ n else la. Jom checkout pic yang aku amek nih.



KENANGAN BEDAH KATAK



Mangsa aku, Nieza n Ka Hui


Kami bukan pakar pon. So, kitorang bawak la doktor 'terlebih' pakar


Tengah belah badan katak. Aku tak amek campur sebab aku merakan peristiwa ;)


Alamak! Katak kena surgery! Tapi, best giler la!


Hasilnya! Nampak pulak organ-organ yang tak buley lihat. Huhuhu^^


Mangsa kedua kitorang! Ni kerja aku pulak. Malangnya, aku tak reti siang ikan tu! HAHAHA^^


Penat tapi, hari bermakna!





Sekian inilah slide show bodoh yang pernah aku buat.
Sehingga bertemu lagi.
babai ;)


Introducing Dr. Nabila. Sila tutup mata!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel