Huu~ serba salah . .

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:13:00 AM

Mood: tacing jap........





















Tacing... tacing... tacing... pelik2 je entri malam ni. Isinya pon ntah macam pe dah. Actually, aku serba salah kat jiran aku yang buat kenduri khatam al-Quran. Abah cakap pegi la tapi, aku tak mau sebab malas nak layan makcik2 yang sebuk dengan hal orang. Aku memang tak suke orang sebuk hal aku (macam aku tak pernah sebuk hal orang). Tapi, honestly la aku memang tak suke orang sebuk hal aku. Aku sendiri pon tak pernah amek tau hal orang. Walaupon kekadang ade la jugak tapi, secara jujur tak pernah la mendalam masalah orang. Just amik sikit dah la.  Tak kuasa aku nak jadi kauselor. Memang tak selayaknya aku jadi kaunselor!

However, sampai sekarang ni, perasaan ini maseh lagi menyelubungi dalam diri ni. Takot jugak orang cap aku 'ANTI-SOSIAL'. Pastu, keluarlah fitnah n macam2. Oh tolonglah! Sesungguhnya, aku bukan la jenis macam tu. Aku ni cume malas nak cite kat orang ramai bertapa hebatnya family aku ni. Cewwah! Perasan lebih minah ni. Ketuk otak dia baru tau! Okay la, aku nak tido dulu. Ngantuk dah ni. Randy Pangalila dah panggil aku. Salam...


P/S: Ade budak giler nak jadik scandal aku! Actaully, dia nak jadi "BOYFRIEND" aku..  tapi, aku cakap dah ade yang punya. So, he became my scandal. Tapi, aku tak suke sangat kat dia... grrr!!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel