Berangan sebentar bersama Cik Nabila . .

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:20:00 AM

Halu... ade sape2 tak? Hehehe^^ okay la.. start cite asal. Marilah berangan-angan bersamaku.. sesungguhnya, mimpi tak selalu indah. Mimpi tak selalu jadi kenyataan. Namun begitu, haruslah disedari bahawa, mimpi sekadar mainan dalam tido korang...


psst... hebat tak sastera bodoh aku ni?
Macam ape ntah...



Okay la, stop merapu! Aku terpikir la jugak nak buat something ala bodoh malam ni tapi, tak sempat. Esok nak kena bangun awal for work at library. Mujur tak banyak buku. Kalau tak, mampus aku! Anyway, teringin la jugak berangan nak jadi orang kaya. HAHAHA^^ gila kan? Tapi, tu la yg selalu aku pikir-pikirkan. Maklum la, hidup tak berapa mewah. Pastu, jeles dengan kawan-kawan yg mereka punya 'harta' tapi, tak de 'harga' (harap2 faham la korang dengan ayat aku ni)

Then, berangan lagi.. kita jauh nun ke utara selatan timur barat aku pon tak tau. hak3! Teringin pulak nak rasa masakan ala Korea.. oh! sushi dari Jepun... chicken chop n steak at London n Paris. Marvelous! Gila bapak tak boleh tahan au tengok sume ni! Setakat kat tv, terkecur air liur basi aku. Maklum la, orang kebulur 10 tahun tak makan nasi.. hak3! Memang tak salah makan kat Malaysia.. tapi, kalau tukar selera ape salahnya. Saje nak test makanan dari negara orang. Citarasa perlu ade.....

Dah ngantuk ka? Aku pon. Tapi, nak sambung jugak! Peduli ape aku! Hahahaha^^ chillax la korang. Aku main2 je la. Berangan lagi.... kita tengok sudut wajah pulak. Mentang2 aku tak chumel korang buat dunno je (hehehe^^ chillax. Ayat yg tak terlintas dari otak. Tengah lampi jap!). Susun ayat kejap.... A... B.... C.... Z... YEAH! Idea coming jugak! Bukan ape. Terasa diri ni nampak huduh dalam keadaan sedikit (banyak la!). Bila aku dah banyak harta, teringin nak beli semua barangan kosmetik yang termahal di Asia (walaupon tak suke make-up! Geli!). Then, aku nak beli perhiasan yang gila bapak termahal... pakaian kalau boleh daripada designer terkemuka.. jahitan yang membuatkan semua orang terpesona dengan gaya bodoh aku (ingat Lady GaGa ape). Tapi, dengan 'harta' aku, tak de la sampai nak buat pembedahan plastik... macam dah lame hidup je nak muka tu hodoh! Cakap pasal muke la kan... 2 hari yang lepas, ade sorang budak sesat add aku kat FB. Aku tak mau bagitau nama dia tapi,  aku nak cakap yang dia komen kat wall post dia "MUKE AWAK COMELLAH. NAK NO BOLEH". Dahsyat tak? Gila kentang!!! Kau pon tak kenal aku ade hati nak usha aku. Macam kau tau mana satu aku dalam 3 orang budak lat pic aku. Ntah aku tipu kau pon buat muke bodoh je...

Dreaming lagi... bila dah besar... (bukan kau makin membesar ke?) aku nak kahwin dengan Prince Charming like Cinderella.. gila besar tak mimpi aku? Nak kahwin dengan anak raja macam Prince William yang kahwin hari tu.. lebih kurang je la. Dapat la jugak merasa orang panggil aku "PERMAISURI NABILA" hahahahaha^^ gila la... teruk benar khayalan aku ni!

saje je aku post benda alah ni. Buat hiburan tok semua. Banyak lagi aku nak berangankan kat belog ni tapi, masa tak mengizinkan. Aku nak kena tido dulu.. bantal aku yang rupa macam Randy Pangalila dah panggil aku. Selimut aku yang rupa macam group Hijau Daun dah panggil aku (Hijau Daun? Sebab blanket aku warna hijau!). Sesekali ape salahnya... nitezz all!

P/S: aku selitkan pic2 ni. Tok tatapan tido korang. HUHUHU^^

Cik Nabila sedang berangan...

Randy Pangalila!!!!

tak minat sangat dengan group ni. Tapi, boleh tahan la...

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel