Saya jumpa 'Mat Salleh'

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:39:00 AM

Halu semua! Selama ni  aku bukak je blog aku tapi, aku x tergetak hati nak update benda2 baru dlm hidup aku. So, kalau aku bukak InsyaAllah aku akn cerita ye sayang!! Hehehhe^^ . Okay la, hari ni aku nak cerita yg aku jumpa 'Mat Salleh'! Giler la! Dia mkn kat warung sempunk! Agak x masuk akal la kot 'Mat Salleh' mkn kat warung murah kat sempunk ni! Tapi, ape salahnya kalau dia berselera di tempat mcm tu kan? So, no wonders la kalau dia nak mkn ke... nak lelong ke... opss.. jgn mrh wak! Nanti cepat tua (memang dia tua ke? Hhahaha^^ tak baik betul aku ni! Sungguh!)

Mase tu, aku ngah nyah mkn mee goreng basah feveret aku. Time tu jugak si 'Mat Salleh' ni dtg kat warung wak tu. Mase tu, mate aku terbeliak tgk 'Mat Salleh' ni ade kat warung. Selalunya, 'Mat Salleh" ni suke mkn kat tempat mahal yakni restoran 5 bintang! X pernah aku nampak 'Mat Salleh' ni mkn kat warung n gerai tepi jln. Ni la kali pertama 'Mat Salleh' mkn kat warung! Sungguh!

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel