Lama menghilang.. 'GOSIP' pon kurang...

By Nurul Nabilah Zakaria - 1:29:00 PM

Melampau giler tajuk post! Padahal baru beberapa hari jek. Kalau setahun tu, aku percaya la. Hahhaha^^. Okay la, sebelum gosip kena ape geng???? Merapu la.. xkn nak mkn kerepek melalui blog ini.. melampau la...

Aku nak merapu ape ea?? Sape tau? Korang x tau?.. hahaha^^ aku pon... X TAU!!! HAHAHAHAHAHAHA^^ padan muke korang! Akhirnya terkono jugak! Kata org kena ckp ape? WAKA... WAKA... WAKA... eh! eh! eh! Tsamina mina zangalewa Anawa aa This time for Africa  hahahahaha^^ dah sudah aku nyanyi lagu bola. Hahhaha^^ sudah mula daa... hahahaha^^

Korang perasan kan selama ni aku guna perkataan 'GOSIP'. Bagi aku 'GOSIP' mean cerita yg berlaku sepanjang hayat aku. Bkn 'GOSIP' yg cerita bangang tu.. x main la! Aku bkn kaki ngumpat mcm Mak Bedah jiran sebelah.. maaf ea kalau korang terasa. Tapi, saje aku buat statement bangang ni.. hahaha^^

Okay la kita start cite aku mase rehat. Sebelum rehat tadi, aku ade kelas agame dgn Ustazah Azizah Yusof. Mase tu, si Imran dah panggil aku untuk pegi jamuan 3G 2010. Aku x tau pulak ustazah boleh perasan yg aku buat isyarat kat Imran suro dia pegi dulu. Tibe2 ustazah bagi soalan cepumas yg aku dah dengar mase ustazah tanya kat bdk2 lain. Dia tanya syirik ade berapa. Aku jwb la dgn yg yakin. Sampai dia tanya ape beza dua2 syirik tu.. aku terus diam kaku. Musuh ketat aku tgk je except Mr. T. Yg 2 aku x lyn.

Sampai waktu rehat, aku say sorry yg aku keluar lambat coz nak habiskan belajar Agama. Maklum la bdk baik (perasan!). Then, cikgu terus ajak aku makan sekali. Aku pon makan sekali. Bila dah makan tu terus la pot pet pot pet dgn best friend aku Sarifah Rahimah. Dah la lambat, tambah pulak nasinya. Hahahaha^^ bagus betol aku ni! Sampai nak kemas, aku la yg paling lambat makan sebab aku keluar lambat n aku tambah nasi kali kedua. Makan nasi ape???? Nasi ayam... YUMMY!

Masuk kelas je, Mastura kenakan aku dgn Mr. WJH. Dia ckp yg Mr. WJH ade kat sana. aku terus belasah dia hidup2. Then, Mastura ajak aku dok sebelah dia. Aku dok la then, Mr. WJH lari dok sblh TJC. Giler la. Si CKP plak kata yg Mr. WJH ade kat sbelah TJC. Aku ckp biar je la. ZAku terus layan tatabahasa aku yg x siap lagi.

Mase buat tatabahasa, si Suhana a.k.a Nana join sekali. Mase dia ckp yg di suke LHD kat Mastura, Cik Mas kita pon terus ckp LHD. LHD just give a smile. Hhehehe^^ so handsome. Dlm bhs korea jeongmal jal saeng-gigo (정말 잘 생기고) tu la dlm bhs betol dia. Hahahahaha^^. Then si Nana cabut lari gi tempat dia. Hahahha^^ mane x nyer, bila kwn kita ckp mcm tu kat org yg kita suke terus bengang la jawabnye..


Then bila aku dok tempat aku semula aku borak dgn  Cikgu Othman sebelum Cikgu Norazizah Supardi. Then, aku gi balik tempat si Mastura sengal tu, dia tanya sal best friend aku, Ana a.k.a Anne. Kitorang pon cite sal dia. Tapi, time tu aku suke giler sebab Mr. WJH x cabut lari! Di stay je kat tempat dia yg asal. Mase tu, CKP baru bangun dari tidur. Mastura tegur dia ade air liur basi kat pipi dia. Aku pulak tegur dia yg dia pakai lipstick ke. Then kitorang pon gelak same2. Hhahaha^^ sebab mase tu, bibir dia pink giler yg amat I tell u all! Jeongmal jal saeng-gigo! Hahhaha^^ Nampak la yg dia tu perasan macho. Then, dia ade tanya aku something tapi, aku x berapa dgr. Then I said no la. Spontan jewk aku jawab. Hhehehe^^ then, KRING!!!! Balik time!


Salam tok korang yg ku rindui.. (ayat poyo!)

  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel