I'm down....

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:07:00 PM



Assalamualaikum.


Memang hidup aku akan gelap la lepas ni!!! Why? Tempat praktikal punya pasal, aku jadi separuh gila! Tengah hari tadi, aku call temoat praktikal aku. That stupid pegawai said, tempat beliau dah penuh. What kind of this pegawai?! Dah la tak inform awal-awal. Kalau tak, tak de la aku buat kerja gila 1 hari ni.

Then, aku lari jumpa penyelia praktikal aku, kena marah pulak tu. Marah 1 hal, dia membebel lagi, telinga aku panas.

"saya dah penat nak marah-marah orang"

Hello, Mrs. Pensyarah, saya pun penat dengar anda membebel setiap hari dari sem 1. Aku terus beritahu abah pasal ni. Aku mintak abah tanya kat bapa Amsyar ada tempat kosong tak nurseri dia. Aku berharap sangat ada tempat kosong untuk aku tak nak repeat sem. Cukup la orang pandang 'senget' kat aku yang aku ni pelajar cemerlang. Aku benci mereka pandang aku macam tu.

Next week is exam week. Need to focus on my study. Unless, I'll make father sad. Seriously, sekarang ni, aku suka cakap benda yang bukan-bukan dan always made slip of tongue. Jahat kan aku? Tapi, di hadapan classmate, aku tak banyak cakap sangat kecuali dengan Najmudin. Najmudin selalu nak bercakap dengan aku. Aku pun layankan je. Act, dia ada something dengan aku. Hahahahaha! Okay Nabilah, kau sangat 'perah santan'. Malah lebih daripada itu. Aku pernah tanya dia yang dia ada feeling kat aku ke tak. Ha! Nasib baik dia tak jawab question tu. Kalau tak, mampus aku nak letak muka kat mana. Memang kat kolej kejap lagi, Esham bahan aku. STUPID ESHAM!!!!

Back to the tempat praktikal, aku berharap ada tempat kosong untuk aku dan abah akan segera beritahu aku pasal ni. Nampak sangat aku ni impatient kan? Rileks Nabilah. Nanti abah akan call kau.

Now, I'm doing paper work for my Kokurikulum's subject. Serious, nak pecah kepala buat anggaran. Aku pun main tibai je. Harap Naza tak marah aku esok. Esok jugak, lecturer subjek Keusahawanan nak jumpa aku termasuk classmate aku. Nak bagi soalan exam. Serius, kecut perut. Tak sedar next week nak exam! Wargh!!!! 1 apa pun subjek ni aku tak baca! Nak pengsan fikir pasal ni! Okay, bertenang Nabilah. Yakin pada diri. Oops! Jangan over-confident pasal ni. I really hope aku boleh buat kali ni. =)

Wassalam.





nota chumel: M.E.N.T.A.L B.R.E.AK.D.O.W.N!!!!!!







  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel