New Year!!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:15:00 AM

Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Pic tak de it mean, Internet buat hal lagi.

Listen to EunHae - Still You.

Suka tak new skin blog aku?

All pink. Yeah, I know I'm too obsessed.

New year? Sambut kat rumah sewa je.

Apa la kolej ni tak bagi cuti lebih kat pelajar sampai new year.

Boleh aku pergi majlis pertunangan Abang Syahmi =(

Tak pe Abang Jepun, time anata makan nasi minyak, watashiwa akan datang. *okay, aku dah mula melalut*

Hari ni adik aku and budak-budak sekolah lama aku dulu yang masuk form 6 bersekolah.

Tak pernah-pernah new year nak sekolah, this year dah kena sekolah.

Aku pulak cuti. Tapi, kena pergi kolej jugak. Nak siapkan master plan.

Tinggal label type of softscapes and hardscapes *cakap macam ni bukan korang faham kan?*

Okay la, nak mandi and find my usb's wire. Ntah mana la hilang!!!

kbaii.




nota chumel: Jealous dengan Zulqarnain. Dia sangat sangat sangat pandai lukis!!! Rasa nak belajar daripada dia cara dia lukis pelan. Sangat cantik!!!! 






  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel