I'm here!

By Nurul Nabilah Zakaria - 4:08:00 PM

Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.


Lama tak update blog! Ridu pulak rasanya...

Banyak benda nak story kat sini. Tapi, korang menangis la pulak.

Post yang klepas, berapa baldi korang bawak untuk melalak? *macam perli je kan aku ni?*

Anyway, sejak masuk sem baru, banyak benda yang berlaku pada aku.

Nak senaraikan memang banyak. Masya-Allah. Hanya Allah sahaja yang tau apap yang tersirat dalam hati aku.

Baru-baru ni, result final exam sem lepas dah keluar.

Alhamdulillah aku dapat pointer yang cemerlang dan dapat 7A1B.

Aku harap, sem kali ni dapat pointer yang lagi tinggi.*nak lagi tinggi daripada Zul!*

Hwaiting Nabiela!!!

okay, aku chaw dulu! Nak siapkan assignment yang tertangguh.

kbaii.




nota chumel: Dear my lovely sis, akak harap kamu kuat. Akak tak sekuat kamu jika akak mengalami penyakit yang kamu hadapi sekarang ini.


  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel