Homesick!

By Nurul Nabilah Zakaria - 9:42:00 PM



Assalamualaikum. Annyeong. Mushi mushi. Ni hao.

Lama tak dengar khabar aku kan?

Aku okay. Plus, I'm homesick right now.

Now, I'm at Johor. Homesick punya pasal.

Petanque? Kalah daa... nak buat macam mana kalau dah tak de rezeki.

Mana tau rezeki aku masuk SUKMA nanti. Doa-doakan ye?

3/11 ni aku balik Melaka. Sedih tak?

Setiap kali aku cuti, kejap je dah nak balik. Seriously, aku dah lama tak peluk Sungmin (teddy bear)

Hehehe. Lama tak menghadap majalah favourite aku. Yang paling penting, dah lama tak peluk orang yang aku sayang iaitu, abah dengan my lil sis.

Baru tadi aku bergenang air mata dengan dia. Dia nak SPM. Wish you good luck, dear!

Nak nangis.

kbaii.



nota chumel: Chingu, jangan marah saya letak Baekhyun awak kat entri saya =D

nota chumel 2: Roomate aku budak india?!!! Puan, dah tak de tempat lain ke nak campakkan budak india tu? Cukup la 2 orang budak india dah buat aku naik gila. Jangan la tambah lagi sorang. Semak la!!! 






  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel