Result...

By Nurul Nabilah Zakaria - 11:51:00 PM




Annyeonghaseyo.

Eunhyuk oppa, why are you crying? Sebak saya nak ambil result SPM ke?

Hehehe. Aku perasan. Sejak akhir-akhir ni, dia nampak handsome sangat!

Walaupun selalu kena kutuk sebab tak handsome, pada saya oppa sangat handsome!

*okay, aku dah start merepek*

Okay, korang tau kan result SPM akan dilahirkan di seluruh sekolah di Malaysia pada hari apa.

Reaksi aku?



Macam tu la reaksi aku. But, tak de la sampai nak pecahkan gelas.

Seriously, sangat cuak, takut, gementar, gabra, gelisah, gerun, and semua la yang menakutkan aku.

Apa-apa pun, aku terima seadanya walaupun tak sebaik yang disangka.


Ya Allah, Kaulah tempat aku mengadu padaMu. Ku bermohon pada Mu agar kau tabahkan hatiku ketika melangkah ke sekolah pada hari keputusan SPM diumumkan Ya Allah. Kau kuatkan hatiku untuk menerima apa yang aku dapat Ya Allah. Kau teguhkan peribadiku agar aku sentiasa mengingatiMu, Ya Allah. Kau pekakkanlah telingaku mendengar segala cacian orang terhadapku agar aku sentiasa tabah menghadapi dugaan daripadaMu, Ya Allah. Ya Allah Ya Rabb, Kaulah tempat aku mengadu. Amin.

kbaii.



nota chumel: aku suka Eunhyuk! Jangan ambil dia!



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel