Lembaran Aidilfitri masih dirasai

By Nurul Nabilah Zakaria - 10:38:00 AM


annyeong haseyo (secara tiba tiba).

seronok raya? puas tak? cuba korang tanya aku. confirm aku jawab TAK PUAS!!!

ape ape hal, jom bace story aku kali ni. akan datang belum tentu aku dapat update kan?

macam biasa....




chumel kan budak kecik sebelah aku ni? macam aku kan? okay, aku memang syok sendiri.
nama budak kecik ni Mia tapi, aku panggil dea Yayang sebab mak dea yang suruh panggil dea macam tu. ganas tak ganas jugak budak ni. bila harta dea jadi miliknya, "ni Yayang punya!"



ni family makcik aku. deorang ingat nak datang mase raya ke-2. tapi, raya ke-2 family aku and aku tak de kat umah. pegi pontian. so, deorang datang raya ke-3 waktu nak maghrib.



ni anak makcik aku yang datang umah aku raya ke-3. nama dea Zutiqa Zulqarina. chumel kan? hehe. dulu masa kecik, agak ganas jugak. kalau cubit orang tu, bekas cubit tak hilang 2 hari 2 malam (menipu je). hehe. tapi, bila dah besar, makin chumel, sopan. kiranya, perfect kalau jadi adek ipar aku. haha. you wish!



yang pakai baju purple ni abang kepada Zutiqa Zulqarina. aku selalu panggil dea Afiq or abang. baya adek aku.

kbaii.



nota chumel: nak release tension? tiru gaya DongHae oppa. hehe.



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel