2012, raya pertama ku

By Nurul Nabilah Zakaria - 2:19:00 PM



assalamualaikum

aku tak taw nak describe pasal pic ni. ChangMin oppa, you soooo cute XD

hari ni... raya pertama. perasaan?

excited, seronok, gembira, sedih.

excited sebab dapat beraya satu family. whoa! bukan selama ni tak pernah. cuma, dulu raya kat melaka. lepas makan, cabut pegi rumah orang ==' . this year, raya kat rumah sendiri kumpul, makan pun sendiri. memang daebak la!!!

seronok, dapat pakai baju raya ikut tema. colour apa?


inilah tema colour baju raya family aku. first time buat macam ni. tu pon kakak aku yang nak sangat. aku pon 2x5 je dengan idea kakak aku. walau apa pon, ianya memang daebak!

gembira, yes. i'm happy. because... look at these pic ya.


geli hati aku tengok bapak aku pakai samping. haha.




balik dari menziarahi kubur ibu, mak tok, tok abah and moyang, kitorang lepak kejap. tetiba, jiran sebelah kasi ketupat dengan lauk ni kat family aku. Ya Allah, aku dapat belajar nikmat berhari raya pada hari ni. kata orang, rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. rezeki depan mata, aku ambil je la. hehe.




ketupat rendang, sila nikmati kawan memasak malam ke pagi. wah~ menyanyi pulak aku. ha! ni la juadah yang family aku masak dari pagi ke pagi esoknya. gila dasyat kan? haha. memang sedaaaap! bila makan, nikmat...

kbaii



nota chumel: berkemungkinan malam ni, keluarga pak su datang umah. wah~~ aku rindu dua budak kecik!!







  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel