Busy

By Nurul Nabilah Zakaria - 12:23:00 AM



heyy a sexy Hyuna Kim.

very long not read my story here. #ape kena aku hari ni.

sori. tetibe speak london. tak kesah kan?

*berfikir sejenak*

TING! dah keluar mentol kelabu. haha.

sejak akhir akhir ni aku busy semacam. project add math. mid year exam. public speaking. pfft... =='

kira bulan ni aku busy sampai tak cukup tido. kalau boleh, jumpe rumah perkara pertama adalah tido. tapi, perkara pertama aku jumpe rumah adalah MAKANAN. teruk kan?

jom bace story aku.

PROJECT ADD MATH

separuh mati aku buat keje ni. cari solution dari A sampai Z. aku rase dunia boleh terbalek kalau aku tak jumpe solution tu sampai hari ni. baik kan? alhamdulillah, keje tu dah siap. hilang tekanan aku buat keje tu. bila bukak FB, ramai la buat status add math gila la. keje aku baru sampai jadual. -,-


MID YEAR EXAM

cikgu BM aku cakap, mid year exam start 2/5. *mulut melopong*. wahai cikgu, kenapa cepat sangat? sempat ke aku study balek semua subjek form 4??? aduyai. next thursday aku kena pegi skola mane ntah untuk public speaking. confirm tak la aku ngadap buku kimia, biologi, sejarah and berbagai la. ARGH!!! stres! eh, ingat pesan penceramah kanser hari tu. I'M GOOD. I'M HAPPY. I'M STRONG. I'M BRILLIANT!


PUBLIC SPEAKING

kalau dah buku pon aku tak mau ngadap, apetah lagi dengan text yang aku rembat kat blog mane ntah. Teacher Hazlin cakap aku kena buat kad text tu untuk cepat ingat. Ya Allah. rase macam malas nak buat kad kad tu. bila masa aku nak buat. presentation agama aku tak buat ape ape. banyak keje!!!!


rase macam bengong kan dengar luahan perasan aku ni? rase meluat? cepat cepat pegi ke [X]

kbaii.





  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel