Lee Sungmin!!!!

By Nurul Nabilah Zakaria - 5:53:00 PM



Annyeong haseyo

Title tak boleh blah. Hehe.

Okay, straight to the point.

2 malam lepas first time aku mimpi bias aku, Lee Sungmin Super Junior.

What happened???

Aku pun tak tau aku kat mana masa tu. Aku cuma tau, aku dalam sebuah van dan bunyi orang cakap bahasa Korea je. Masa tu, aku duduk tepi tingkap and sebelah adik aku. Mata aku hanya nampak kepala seseorang yang aku rasa kepala Siwon je (kot). Yang memelikan aku, pemandunya asyik bawa berjalan kat kawasan perumahan aku. Tak penat ke?

Then, pemandu tu berhenti kat depan rumah arwah nenek aku. Time keluar je, aku dengar kakak aku cakap "bye Siwon". Aku apa lagi, terus toleh kebelakang. Sah! Aku naik satu van dengan budak-budak Super Junior. Masa aku nak turun dari van, ada orang tarik tangan aku. Rupa-rupanya yang tarik tangan aku ialah Lee Sungmin!!!! Wanna scream. Aku pun sengih macam kerang busuk kat dia and said "Sungmin! I love you". Seriously... aku tak tau nak cakap apa tu la yang keluar dari mulut aku. Sungmin pun senyum kat aku dengan muka comelnya. Cair hati aku. Aku pun terjaga dari tido.

Ni la first time aku mimpi pasal bias aku...

kbaii




nota chumel: Jessica a.k.a Jung Sica



  • Share:

You Might Also Like

0 00 Budak Chumel